Če ste kdaj prebrali blog prispevek, ste že uživali vsebino miselnega vodje, ki je strokovnjak na svojem področju. Verjetno ste po branju učinkovitega bloga pridobili koristne informacije in pozitivno mnenje o avtorju ali blagovni znamki, ki je ustvarila vsebino.
Pisanje bloga omogoča povezovanje z občinstvom in uživanje v številnih prednostih, kot so organski promet iz iskalnikov, promocijska vsebina za družbena omrežja in prepoznavnost med novim občinstvom.
Če ste začetnik v bloganju, je zdaj pravi čas, da začnete. Tukaj je vodnik, kako pisati in upravljati blog za vaše podjetje ter koristne predloge za poenostavitev vaših prizadevanj.
Kaj je blog prispevek?
Blog prispevek je katerikoli članek, novica ali vodič, ki je objavljen v blog sekciji spletne strani. Običajno obravnava specifično temo ali vprašanje, je izobraževalne narave, dolžina pa se giblje med 600 in 2000+ besedami ter vsebuje druge vrste medijev, kot so slike, videi, infografike in interaktivni grafikoni.
Kako začeti z blog prispevki?
- Razumite svoje občinstvo: Preden začnete pisati, poskrbite, da jasno razumete svojo ciljno publiko. Postavite si vprašanja, kot so: Kdo so oni? Kaj želijo vedeti? Kaj jih bo pritegnilo? Izvedite tržne raziskave, uporabite orodja za raziskovanje trga in ustvarite formalne kupce person.
- Preučite konkurenco: Poglejte priljubljene, visoko ocenjene bloge, da dobite vpogled v to, kaj bralci cenijo v kakovostnem blogu. Analizirajte njihovo blagovno znamko, barvno paleto, temo, ton in stil pisanja.
- Določite teme, ki jih boste pokrivali: Izberite temo, o kateri želite pisati. Preučite, katere teme pokrivajo vaši konkurenti, izberite teme, ki jih dobro razumete, in preverite njihovo ustreznost za vaše občinstvo. Opravite preliminarno raziskavo ključnih besed, da ugotovite, ali obstaja povpraševanje po teh temah.
- Prepoznajte svoj edinstven kot: Ugotovite, kakšen perspektiven pogled prinašate, ki vas ločuje od množice. Pišite profesionalno in osebno biografijo, določite poseben problem, ki ga boste reševali za bralce, in izberite uredniški pristop.
- Poimenujte svoj blog: Izberite ime, ki je enostavno za izgovorjavo in črkovanje, povezano z vašo blagovno znamko in zanimivo za ciljno občinstvo.
- Ustvarite domeno za svoj blog: Domena je del spletnega naslova, ki ga nekdo uporabi za iskanje vaše spletne strani. Registrirajte domeno, ki še ne obstaja na internetu. Ustvarite lahko tudi poddomeno za svoj blog.
- Izberite CMS in nastavite svoj blog: CMS (sistem za upravljanje vsebine) je programska aplikacija, ki uporabnikom omogoča izdelavo in vzdrževanje spletne strani brez potrebe po kodiranju. Izberite priljubljene možnosti, kot so HubSpot, WordPress, WP Engine itd.
- Prilagodite videz svojega bloga: Prilagodite videz bloga, da bo odražal temo vsebine in vašo blagovno znamko. Vključite logotip in stran “O meni”.
- Napišite prvi blog prispevek: Začnite s specifično temo, ki služi manjšemu delu vašega ciljnega občinstva. Pišite o tem, kar dobro poznate, in po potrebi izvedite dodatne raziskave. Bodite ustvarjalni in vključite osebne anekdote ali humor.
- Objavite in promovirajte svoj prvi prispevek: Razvijte promocijsko strategijo za objavo in angažiranje z vašo vsebino na družbenih omrežjih. Uporabite orodja za analitiko za spremljanje uspešnosti vsebine.
Urejanje in oblika blog prispevkov
Spletna prodaja ima različne oblike, vsaka s specifično dinamiko trga in odnosi s strankami:
- Podjetje do potrošnika (B2C): Podjetja prodajajo izdelke ali storitve neposredno potrošnikom. Primer: Abercrombie & Fitch.
- Podjetje do podjetja (B2B): Podjetja prodajajo izdelke ali storitve drugim podjetjem. Primer: Nespresso.
- Podjetje do vlade (B2G): Podjetja prodajajo izdelke ali storitve vladnim institucijam. Primer: Microsoft.
- Potrošnik do potrošnika (C2C): Posamezniki prodajajo izdelke ali storitve drugim posameznikom. Primer: eBay.
- Potrošnik do vlade (C2G): Posamezniki ponujajo izdelke ali storitve vladnim institucijam. Primer: IRS (ameriški davčni urad).
Pogosta vprašanja (FAQ)
Kaj je blog prispevek? Blog prispevek je članek, novica ali vodič, objavljen v blog sekciji spletne strani, ki pokriva specifično temo in vsebuje medije, kot so slike in videi.
Kako izbrati temo za blog? Izberite temo, ki jo dobro razumete, preverite njeno ustreznost za ciljno občinstvo in opravite raziskavo ključnih besed.
Kaj je CMS? CMS (sistem za upravljanje vsebine) je programska aplikacija, ki omogoča izdelavo in vzdrževanje spletne strani brez potrebe po kodiranju.
Kako prilagoditi videz bloga? Prilagodite videz bloga, da odraža temo vsebine in vašo blagovno znamko. Vključite logotip in stran “O meni”.
Kako promovirati blog prispevek? Razvijte promocijsko strategijo za objavo vsebine na družbenih omrežjih in uporabite orodja za analitiko za spremljanje uspešnosti.
Želim brezplačno svetovanje!
Začnite svoj digitalni razgled!
Telefon
Jan: +386 (0)51 344 654
Aljaž: +386 (0)51 804 641
Začnite svoj digitalni razgled!
Telefon
Jan: +386 (0)51 344 654
Aljaž: +386 (0)51 804 641